Concepten
Onderscheidendvermogen is een belangrijke peiler voor een speciaalzaak of horecagelegenheid. Klanten "kiezen" ervoor om u te bezoeken. Service en kwaliteit staat hierbij centraal.
Echter kunt u dit verder uitbouwen door het creëren van een eigen identiteit, oftewel het ontwikkelen van een eigen concept. "versbeleving" en "ambachtelijkheid" zouden bijvoorbeeld kerncomponenten binnen uw concept kunnen zijn.
Om uw filosofie optimaal te vertalen richting uw klanten, is het verwerken van uw concept in het interieur van essentieel belang. Op deze wijze kunt u optimaal communiceren.
Door middel van het uitwerken van een concept krijgt u inzicht waar u de accenten op wilt leggen binnen uw bedrijfsvoering.
Deze basis vormt een belangrijk uitgangspunt om vervolgens in te schatten hoe u uw budget voor het (ver)bouwen van uw onderneming zo efficiënt mogelijk invult. Dit kan concreet doorgevoerd worden in een ontwerp voor uw winkelinterieur. Uiteraard denken wij graag met u mee over het formuleren of optimaliseren van uw concept.